Bus og parkering

En fantastisk skole i et fantastisk område

Silkeborg Friskole ligger i skønne Silkeborg – fyldt med vidunderlig natur, engagerede mennesker og masser af kultur. I det nordlige Silkeborg ligger vi placeret med gode muligheder for at komme til både på cykel med offentlig transport samt med bil. Friskolen er nem at komme til. Vi bor på Kastaniehøjvej 4 som nærmeste nabo til Cirkuspladsen og Klatreparken.

Hvis du kører i egen bil, kan du benytte vores parkeringsområde, hvor der er god plads til at aflevere dit barn og til at parkere. Afstanden til motorvejstilkørslen er 500 meter og til Silkeborg centrum er der 3 km.

Som cyklist er der god adgang fra både Gødvad, Balle og inde fra byen. Der er cykelstier alle vegne og lyskryds, hvis du skal over vejen.

Med bus kan man fra hele Gødvad køre med rute 9 og 11 til stoppested 200 meter fra skolen. Regionalbus 73 bruges fra fx Eriksborg (5 minutter) og Grauballe (7 minutter) og modsat fra Alderslyst (3 minutter) og Silkeborg Trafikterminal (10 minutter)

Rul til toppen